Kšiltovka s potiskem jako upomínkový předmět pro cestovní kanceláře



Kdybych vlastnil cestovní kancelář, snažil bych se nejen svou práci vykonávat svědomitě, aby měla nějaký význam a firma prosperovala, zároveň bych zaměřil pozornost na kontakt s klienty v tom smyslu, aby si z každého zájezdu odnášeli příjemné zážitky a také nějakou drobnou pozornost. Nechal bych zhotovit firemní reklamní předměty a rozdával je lidem například v autobusu před zahájením cesty. Mohlo by to probíhat třeba tak, že by sympatická průvodkyně nejprve překontrolovala seznam pasažérů a pak by mohla každému předat hrnek s potiskem, mikinu anebo čepici.

čepice s kšiltem

Kšiltovky s potiskem jsou velmi levné, není třeba znát jejich velikost, neboť se čepice dá podle potřeby nastavit na určitý rozměr, a zároveň se vyrábí v krásných pastelových barvách.

Forma potisku na čepice. Nevýhodou kšiltovek, co se týče potisku, je poměrně malá plocha. Je tedy třeba rozumně zvážit, jak potisk pojmout, co lide nabídnout, jaké informace pro potisk využít, aby to nebylo „přeplácané, ale naopak šlo o vkusný výrobek. Já osobně bych navrhoval vytisknout na kšiltovky mandaly, exotické ovoce, stromy, listy stromů nebo pokojové rostliny.

kluci v kšiltovkách

Vkusně pojatý potisk může zaujmout pozornost kolemjdoucích na ulici a tito lidé pak třeba zatouží mít něco podobného. V lidské přirozenosti je touha po dokonalosti, po krásných zážitcích a k tomu také směřuje vývoj lidského života a jeho smysl. Kšiltovky pro klienty cestovní kanceláře se možná zdají jako drobnost, ale ve skutečnosti mohou přinášet radost dospělým i dětem, ať už cestovka pořádá hvězdicové zájezdy po České republice či Slovensku, anebo se s lidmi vypravuje k Jadranu. Potisk na kšiltovkách také může být tematicky laděný, například organizuje-li cestovka zájezd po hradech a zámcích, mohl by na čepicích být vytištěn hrad Karlštejn, hrad Český Šternberk, zámek Blatná, zámek Kačina, zámek Červená Lhota atd.

Kšiltovka s potiskem jako upomínkový předmět pro cestovní kanceláře



Kdybych vlastnil cestovní kancelář, snažil bych se nejen svou práci vykonávat svědomitě, aby měla nějaký význam a firma prosperovala, zároveň bych zaměřil pozornost na kontakt s klienty v tom smyslu, aby si z každého zájezdu odnášeli příjemné zážitky a také nějakou drobnou pozornost. Nechal bych zhotovit firemní reklamní předměty a rozdával je lidem například v autobusu před zahájením cesty. Mohlo by to probíhat třeba tak, že by sympatická průvodkyně nejprve překontrolovala seznam pasažérů a pak by mohla každému předat hrnek s potiskem, mikinu anebo čepici.

čepice s kšiltem

Kšiltovky s potiskem jsou velmi levné, není třeba znát jejich velikost, neboť se čepice dá podle potřeby nastavit na určitý rozměr, a zároveň se vyrábí v krásných pastelových barvách.

Forma potisku na čepice. Nevýhodou kšiltovek, co se týče potisku, je poměrně malá plocha. Je tedy třeba rozumně zvážit, jak potisk pojmout, co lide nabídnout, jaké informace pro potisk využít, aby to nebylo „přeplácané, ale naopak šlo o vkusný výrobek. Já osobně bych navrhoval vytisknout na kšiltovky mandaly, exotické ovoce, stromy, listy stromů nebo pokojové rostliny.

kluci v kšiltovkách

Vkusně pojatý potisk může zaujmout pozornost kolemjdoucích na ulici a tito lidé pak třeba zatouží mít něco podobného. V lidské přirozenosti je touha po dokonalosti, po krásných zážitcích a k tomu také směřuje vývoj lidského života a jeho smysl. Kšiltovky pro klienty cestovní kanceláře se možná zdají jako drobnost, ale ve skutečnosti mohou přinášet radost dospělým i dětem, ať už cestovka pořádá hvězdicové zájezdy po České republice či Slovensku, anebo se s lidmi vypravuje k Jadranu. Potisk na kšiltovkách také může být tematicky laděný, například organizuje-li cestovka zájezd po hradech a zámcích, mohl by na čepicích být vytištěn hrad Karlštejn, hrad Český Šternberk, zámek Blatná, zámek Kačina, zámek Červená Lhota atd.